04 september 2008

Semester dag 9 :)

Ja se nu e vi tatuerade :)

Och Rolf får sin lavalampa i december i Örebro :) Funkar jättebra eftersom Stina skulle upp till Needle Demon då å arbeta lite å hon hade ledig tid :) Så de e perfekt :) men han fick sitt skåne idag ändå :)

Där e en liten länk till Stinas blogg där det ligger en fin bild på mitt ben :) Jag gillar mitt ben :)

Men iaf, min tog ca 4,5 timme på ett ungeffär att göra skulle jag uppskatta det hela till iaf :) Å de va perfekt för mig :)

Enjoy :)
Väl påväg ifrån Ystad iaf så stannade vi till McDonalds och köpte varsin cheeseburgare och milkshake :) det behövdes, då kändes de att blodsockret var påväg att dala typ....
Men väl tillbaka i Malmö igen så åkte vi först till Marathon så fick Rolf köpa sig en Gyrostallrik igen åsså svängde vi förbi BK så köpte jag 2 Chicken Royale, så de fick bli vår midda :) Satt å smaskade de å tittade på Dukes of Hazzard och tittade på blixtarna utanför fönstret... var rätt ordentligt åskväder ut över havet visst.... var inte så många åskknallar, men en hel del stora å ordentliga blixtar iaf.....

2 kommentarer:

Victoria sa...

Åååååh, helt otroligt, helt amazing ju!! Helt oförståeligt vackert! :D

Att man kan skapa nåt så vackert.. ser helt underbart ut :D

Och Rolf's är väl Skåne visst?

Urcoolt! :D Blir avis ju, på er bådas faktiskt.. :)
Jag tänkte förut att jag skulle tatuera ett hjärta rött med gult kors liksom, för att jag älskar Skåne och kände mig som en skåning i själ och hjärta.

Det där var ju supercoolt också :)

Urhäftigt alltså.. och dina liljor var ju sååååå vackra måste jag säga än en gång :D
Gjorde det ont?

Victoria sa...

åh, jag kan knappt vänta innan jag ser den på riktigt, du får ha shorts nån gång så jag ser den ;)

Åh, du måste vara supernöjd va?

Tänk att gå dit med ett "vanligt" ben och gå därifrån med nåt så vackert :D Jag skulle inte kunna sluta titta på benet :D