05 september 2008

Semester dag 10 :)

Oj vad tiden går snabbt igentligen :) Tycker de va nyss vi åkte ner hit jhu :) men, jaja, nu äre typ 1 1/2 dag kvar i Malmö, lr iaf 1 dag å 2 nätter :) Å sen hem till kissarna :) nänä, jag saknar dom inte alls, vart kan man få de ifrån? saknar alltid missarna när man e ifrån dom..... men då får man vara extra snälla med dom när man kommer hem ist :)

Tjaa.. vad har hänt idag då? jaa... vakna, äta frukost, bestämde oss för att åka till Biltema på svågertorp å köpa torkarblad å spolarvätska, men sen kom vi ju på att vi ju verkligen ville ha USB-minnena från Media Markt i Lund... Ahlgrens Bilar :) så nu har vi 3st 2gb Ahlgrens Bilar USB minnen :) en rosa, en grön å en vit :) dom e jättesöta :) Köpte även en film när vi va där, nyaste Tarantino filmen som oxå är en Grindhouse film :) Hell Ride heter den iaf :) får väl se den när vi kommer hem å kan titta i vardagsrummet på storbilden :)

Ja sen åkte vi iaf tillbaka hit när vi va klar med shoppingen å väntade på att Ulla å Berne skulle komma för vi skulle ut å äta lunch :) Så vi åkte till Werners Café å åt gigantiska mackor med jättemycke fyllning :) jag min vana trogen åt den med Västkustsallad :) Den e smaskig den :)

Sen så åkte vi iväg till Sopstationen å fyndade lite å sen till Emmaus :) Så vi gjorde lite blandade fynd iaf, jag som är lite smått tupperwaregalen fick tag på 2 wonderskålar för 10:- st åsså sen även Stephen King's Dead Zone på DVD :)

Sen tillbaka till lägenheten å sen åkte vi in till stan för att se på Babylon A.D. Helt ok film faktiskt, lite rörig å så, å Vin Diesel va väl kanske inte i sin toppform för action, men den va riktigt bra ändå :)

Nu så tänker väl jag iaf borsta tänder å göra mig iordning för att lägga mig i sängen, man blir ju trött av att hitta på en sån massa saker å att komma upp så tidigt på mornarna, men det kan vi ju tacka våra kära arbetare i huset som byter branddörrarna på varenda våning... Betonghus med plåtdörrar som ska bytas... på 17 våningar..... fy satan säger jag bara för de.... de hörs.... högt :( tidigaste dom börjat änsålänge är 7.20 *S*

Så gonatt så jag får sova lite iaf :)

9 kommentarer:

Victoria sa...

Sött med ahlgrens Usbminnen :D

Vad jobbigt det där med dörrbytena hela tiden :( Usch när man inte får sova ifred..

Jag förstår veckan har gått fort, snart är ni hemma igen :)
Men ja, så är det typ jämt..

Katarina Ullfors sa...

ja å de första man ska göra när man kommer hem är att börja jobba igen *S* måste iaf ut idag å försöka hitta ett par bra skor med låg skärning uppe på foten som jag inte behöver ha strumpor i *S* vill ju inte ha sko på tatueringen direkt....

Victoria sa...

Jo, precis, man vill ju inte direkt ha det direkt på taturingen första tiden..

Hoppas du hittade några bra skor? :)

Victoria sa...

Hur jag skriver.. :)

Yakumo sa...

Men du nu har ni missat nått Tarantino e bara med producent och typ presents the movie annars e dett ju snubben som har huvudrollen som gjort den. Lite snurrig film men överlag helt ok.

Yakumo sa...

Director:
Larry Bishop
Writer (WGA):
Larry Bishop (written by)

Katarina Ullfors sa...

Chrille: Jodå, jag vet att han bara e medproducent :) Men den är ändå hans nyaste som det är hans namn på :) Åsså då att det ska vara i Grindhouse stil å :)

Katarina Ullfors sa...

Victoria: Jo, jag hittade ett par skor som är helt ok, måste bara töjja hälen lite så dom inte skär in, för de märkte jag idag efter att jag hade haft dom ett bra tag på stan åsså sen varit utan dom ett par timmar, å sen nu ikväll så hade jag dom ett tag å då skar dom in lite i hälen, men de borde jag kunna töjja lite tycker jag :)

Victoria sa...

Längesen du skrev nåt nu ;D

Du kan ju berätta hur du sliter på dagarna ;)