30 augusti 2008

Semester dag 4 :)

Ja vad har vi hittat på allt idag då? Jo, faktiskt en hel del saker :)
Vi började dagen med frukost uppe i lägenheten och åkte sen till Svågertorp för att se om vi kunde göra några fynd inne på Euro Stoff & Stil, och de gjorde vi ju såklart :) jag verkligen älskar den affären :) Så nu har vi lite olika nya roliga stuvbitar, lite dragkedjor, kardborrband å sånna saker :) så de e perfekt de :)

Efter de så åkte vi till Foodcourten där ute å åt på China in a Box idag igen :) Jag åt samma som sist :) Nudlar, jordnötssås och kycklingspett :) supersmaskigt och väldigt mättande :) Orkade ju inte ens äta upp allt. Varför kan dom inte öppna en China in a Box i Birsta eller inne i stan för? hade ju vart helt underbart :)
Finns 2 sorters ris och nudlar att välja på, finns 4 sorters såser, och sen har dom kycklingspett, friterade räkor, friterad kyckling, kycklinggryta, biffgryta, vegetariska vårrullar och fläskvårrullar :) och allt för typ 45:- lr nått sånt :) 1 bas (ris eller nudlar), 1 sås och sedan 2 kötträtter :) Helt perfekt jhu eftersom man verkligen blir proppmätt :)

Ja vad gjorde vi sen då efter att vi ätit igen? Jo, då åkte vi å tankade bilen och sedan begav vi oss ut till Skabersjö på loppis :) Jag fick faktiskt tag på en del saker som var rätt bra :) En katttransportbur till Mamma och Pappa för 10:-, en tupperwareshaker för 5:-, en multikanna för 10:-, ett uppläggningsfat oxå i tupperware för 10:-, alltså 3 tupperwaresaker för 25:- :) åsså ett väldigt sött litet avlångt färgglatt fat till rolf för 5:- :) De tycker jag är ett kap faktiskt :)
Sen när vi hade vart där i typ 40 min å shoppat loss så åkte vi tillbaka mot Malmö på småvägar :) e alltid kul att ut å se sig om å så :)

Sen när vi väl var tillbaka i lägenheten igen så köpte vi biobiljetter till Get Smart som vi va å såg på nu ikväll 18.30 :) Se den filmen! Den är helt underbar :) Det är inte ofta man kan se en film som man skrattar sig igenom hela :) Deffinitivt värd att se :)

Sen så köpte vi med oss varsin burgare från Burger King och tog med till lägenheten å åt här :) Jag åt en Chicken Royale :) Den e rätt god faktiskt :) Men jag äter den eftersom jag inte gillar Burger Kings hamburgare.... gillar inte smaken på dom.... men där det är typ friterad kyckling så går de ju bra :) så de va inte helt fel :)

Nu ska jag väl se om jag ska ta å lägga ut nån bild å från igår kanske :)

Ska iaf på loppis imorrn å åsså skulle vi till Löberöd ett tag å :)

1 kommentar:

Victoria sa...

kul att fynda på loppisar! :)