04 augusti 2008

Coop 2 månader :)

Ja nu har man snart vart på Coop i 2 månader å :) den 16 juni började jag ju där så :)

Har precis kommit hem från ett stängningspass igen :) ska iof stänga imorrnkväll å så :) och som jag har på schema just nu då fram till 26/8 så har jag 6 stängningar framför mig :) e rätt mycke saker man ska hinna göra då på de sista 2 timmarna på kvällen :)
är mosmaskin, glassmaskin, kaffemaskinen, korvgrill, korvkok och brödvärmare, alla bord ska torkas å stolarna ska ställas upp, alla bänkar ska torkas av å en himla massa annat smått o gott som ska göras :) så man har rätt så häktiska 2 timmar igentligen lixom :) men de brukar alltid gå bra ändå :) Dagens väktare väntade på mig idag :) sen hjälpte hon mig även med att få lös munstyckena till läsken, dom brukar kunna sitta rätt ordentligt faktiskt, men hon lyckades iaf pilla lös 2 av dom :) så de va ju jättesnällt jhu :)

ja näe... undra om man ska ta å gå å borsta tänderna så man kan sova lite så man orkar upp å börja jobba 14 imorrn *S* :)

Inga kommentarer: