03 november 2008

SF :)

Har nu ikväll varit på SF å testat lite å haft mig å de gick riktigt bra enligt mig iaf :)

Efter att första föreställningen hade gått å de hade vart lite möte å sånt så tyckte Janne å han kära bror att jag kunde ju trä mig en maskin själv jag :) Ja så då gjorde jag väl de då :) Så 20.30 föreställningen av Rallybrudar var jag iaf skyldig till att ha trätt :)

Men det känns faktiskt bra att vara tillbaka i ett maskinrum efter ca 2,5 års uppehåll :) Å jag är förvånad över att det gick såpass lätt att trä maskinen å :)



Den vänstra bilden är maskinen som jag nyss trätt, med en massa fint färginlägg så man ser vart filmen går :) Och den högra bilden är den väldigt fina men ack så främmande Nonrewindstolpe som filmkakan ligger på och som jag skulle trä från och tillbaka till *S* Men de gick bra iaf :)

1 kommentar:

Victoria sa...

Coolt! Kul att se :D