06 november 2008

Mera SF :)

Måste ju berätta lite mera vad jag gjort där nu :)

Ja i måndags då så trädde jag ju 1 maskin till andra föreställningen.

I tisdags så trädde jag 2 maskiner till första föreställningen och 3 till andra föreställningen :)

Å idag så trädde jag 3 maskiner till första föreställningen och 4 maskiner till andra föreställningen :) Det går frammåt :) Så nu har jag då trätt 5ggr på 6an, 4ggr på 4an, 3ggr på 3an och 1gg på 7an :)

Å vad jag har kommit fram till för filmer de e så borde det vara: Rallybrudar, Mamma Mia, Max Payne, Burn after Reading, Patrik 1,5 :)

Har även sett Saw 5 nu *S* ja, jag har sett kartongen och den uppspolade filmrullen som lutar sig mot en vägg för tillfället innan den ska till 2an :)

Å sen har jag även hjälpt till med att sätta upp lite nya affischer :)

4 kommentarer:

Yakumo sa...

Coolt, man kan ju inte mer än att grattulera det går ju rätt finnt för dig för tillfället hoppas det fortsätter så.
BTw när kommer du börja provköra filmer sena nätter så man kan öhm smyga in och se dom du veta ala Last Action Hero style !

Victoria sa...

Kul, vad duktig du är :)

Är Sawfilmerna bra förresten? Jag har inte sett nån av dom, men dom verkar bra, men jag vet inte.. :)

Katarina Ullfors sa...

Sawfilmerna är riktigt bra :) inte speciellt mycket blod å så igentligen utan allt är mer psykologiskt å så :) men riktigt bra e dom iaf :)

Victoria sa...

Okej.. man får ta och se dom nån gång då.. hyra och ha Saw-maraton :)