13 november 2008

Utmanad *S*

Utmanad av Christian

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
- Vaktmästare
- Montör/graverare
- Kassörska
- Biografmaskinist

Fyra filmer jag kan se om och om igen
- Narnia: The Lion, the Witch & the Wardrobe
- Det bästa lilla Horhuset i Texas
- Canonballrun 1-2
- Nu blåser vi snuten 1-2

Fyra städer jag har bott i
- Malmö
- Bängling
- Bängling
- Bängling :) (Ja Bängling är en världsstad)

Fyra teve-serier jag gärna ser
- CSI x3
- Scrubs
- Grey's Anatomy
- 2 1/2 Män

Fyra ställen jag vill åka till
- Hawaii
- Florida
- Irland
- Egypten

Fyra webbsidor jag besöker dagligen
- Eyescreamtattoo
- Massa olika bloggar
- Helgon.net
- Facebook

Fyra favoriträtter
- Taccos
- Broccoligratäng
- Lasagne
- Smörgåstårta

Fyra ställen där jag trivs
- Hemma i Bängling
- I Malmö
- I London
- Hos mamma & pappa

Fyra personer jag utmanar
- Vickan
- Calina
- Linda
- Evelina

2 kommentarer:

Yakumo sa...

Tror det vart fel med favorit rätterna.

Katarina Ullfors sa...

märkte de själv nu, har fixat :) har en Pyret som alltid ska hjälpa till så då blir man lite förvirrad med vad man gör :)