18 juni 2008

Oscar's :)

Nu har vi varit på Oscar's iaf och ätit gott och haft det trevligt :)

Åt någon sorts skagen toast eller nått sånt till förrätt, gott var de iallafall :)
sen åt jag grillad oxfilé på spett och sötpotatisgratäng och pepparsås, smaskens :)
och till efterrätt vart de hasselnötsglass :)

De va riktigt smarrigt :)

Enda som inte va så kul var ju att alla känslor jag hade i måndas om att jag saknar Madde, Patrik å Erika kom tillbaka under bilfärden påväg hem.... jag saknar dom nå fruktandsvärt faktiskt... Visst, många kanske tycker att man inte kan sakna en chef eller så.... men jag gör de... fruktandsvärt mycke.... :~( Så på ett sätt känns det lite som att det är fel vecka för Rolf att jobba kväll för jag hade nog inte igentligen skullat vara ensam just eftersom jag vet hur deppig jag kan bli... å nu är det väl ganska långt ner i botten jag är... Just nu känns allt bara kasst...

Jag vill ha tillbaka Timståhls... jag vill ha tillbaka Madde, Erika å Patrik....

1 kommentar:

Victoria sa...

Usch så sorgligt, jag har varit med om det där också, man vill ha tillbaka det som var, när man liksom trivs på sitt jobb, på ett ställe, man vill inte att det ska ta slut.

Man saknar sin chef, sina arbetskamrater, ja, allt :(

Det är sorgligt, många tror man inte kan känna så om ett jobb eller chef och kollegor, men man saknar dom, det gör ont, så mycket saknar man dom..

Och ja, i ditt fall är det ju extra sorgligt, för allt har ju tagit slut, hela affären är "borta".. usch, jag förstår dig fullkomligt.. :(