12 juni 2008

Mindre än 3 månader kvar nu :)

Den 27 augusti åker vi iaf neråt mot Malmö igen :) Ska bli skönt att komma ner dit :) va ett tag sen nu :) har inte vart dit på typ 1,5 år (alltså när vi kommer dit) eller nått sånt, måste ju ha vart när Rolf fyllde 35, å de va ju sista april 2007, så de e ju ett tag sen :)
Å sen blir de väl att vi åker hem 6e eller 7e september, vet inte riktigt vilken dag än för de har vi inte bestämt :) men då den 4e så blir det tatueringsdags :)

Ja, de Stina ska göra på mig är iaf någon sorts ranka på min vänstra vad :) vad jag tror så kommer det nog vara en fjäril med, en tigerlilja och sen ska väl resten gå i blå/lila och svarta toner, men de här är väl iaf de sakerna vi sagt :) å hur den ser ut vet bara Stinas huvud änsålänge :) men de kommer bli både spännande å kul med tanke på att man inte har tatuerat sig på 4 år...

Rolf kommer ju iaf få sin lavalampa som är i Tintins raket :) åsså blir de väl lite rök å sånt runtom å lite sånna saker :) kan nog bli riktigt coolt den å :) å såklart överlåter vi ritandet av den å till Stina :)
Hon har fått nån prel. skiss på den på ett ungeffär hur den ska se ut å så, men exakt hur den blir får ju hon göra :)


Å här vräker regnet ner... Va likadant igår å... Synd om Madde som tog studenten igår, men som tur e så e hon iaf inte gjord av socker så hon smälte :) För isf blir det svårt att jobba med henne imorrn :)
Nu är det iaf bara 4 arbetsdagar kvar på Timståhls innan vi stänger dörren typ.... Sen får man väl se vad en konkursförvaltare tänker göra med stället å så, men iaf så är sista dagen att jobba med Patrik å Erika på söndag.. Vilket ju e lite sorgligt för de har verkligen vart skitkul att jobba med dom :) Dom har ju inte funkat som Chef/Anställd, utan de har mer vart Anställd/Anställd i hur vi har jobbat :) å de e väl lite mer så en chef ska vara :)

Aja... nu ska jag ta å gå å tvätta min industrial lite, kanske se på tv... vänta på att posten ska komma... äta nått å sen åka å jobba :) kör 14-18 idag så man får lite sovmorron :)
De behövs efter gårdagen *S*
Jag skulle ju vara på COOP igår morse kl 7, å jo, de va jag... Men de värsta va ju att jag missade min väckare totalt så när klockan va 6.30 så flög jag upp ur sängen... inte 5.30 som jag hade satt den... Så de va bara att slänga på sig kläderna, släppa ut katterna å ge dom mat, tvätta örat å sen åka typ... jag va utanför COOP 6.57, så jag hann jhu :) å när jag var klar där så var det bara att åka raka spåret till Timståhls å jobba 10-16 *S*

1 kommentar:

Victoria sa...

inget kul när man vaknar senare än vad man ska :)