05 juni 2008

Intervjuv...

Idag har jag vart på en intervjuv på Coop i Birsta, får veta nästa vecka om jag får den tjänsten dom har eller inte... skulle ju va bra att ha nått att göra nu när vi ska stänga... 1 vecka kvar nu till stängning typ, å fler å fler vet om det hela vilket ju e rätt så skönt :) för då behöver man inte stå å ljuga i kassan :) å ljuga gillar man ju inte direkt att göra....

Så idag efter jobbet så hade jag en intervjuv där då på Coop, gick väl hyffsat iaf tycker jag, men man får väl se vad dom tyckte å så... E ju inte bara spel, utan även kundtjänst, information, café och Shop Express, å de e ju kul med variation :) Så man får väl se å hålla tummarna :)

Men just nu sitter jag här i värmen å känner mig som om jag håller på att dö, eller ja... dö håller jag ju inte på att gö direkt, men varmt e de... e visserligen bara 24 ute just nu, men de e 28 i sovrummet vilket e olidligt... Så därför blev de en tidig nattning för missarna idag så jag kunde öppna fönstret och balkongdörren :) så nu får man väl hoppas på att fläkten gör sitt jobb så jag kan sova lite ordentligt inatt :) å de skulle ju vara skönt :) speciellt när man då är ledig imorrn :) å jo, de e fredag imorrn... inte lördag vilket jag trott större delen av dagen *S* blir så fel när man jobbar tisda, onsda, torsda, sönda i en vecka typ :)

aja... nu blire lite mera surfning å tv tittande :)

1 kommentar:

Victoria sa...

Okej, ska du vara där ute typ vid informationen och kundtjänst osv?

kul iaf :)

Alla man känner får snart jobb på coop, jag vet en till från kursen jag gick på som jobbar där extra ibland också.. :)

Men mig ville dom inte ha, jag måste haft nåt gravt fel.. menar inget illa, jag bara känner så.. men ja, jag är lyckligast på willys ändå, så det var kanske meningen med allt iaf :)

Att jag skulle bli kvar där :)