12 april 2011

Oj vad jag va duktig igår :) å tur va väl de när man ser vädret idag, dimma överallt.... hade inte kunnat vara ute å meka me min bil idag å kan ju deffinitivt inte lacka fälgar.....

va iaf ute å lyckades byta min strålkastartorkarmotor igår helt själv :) gick på kanske 1-2 timmar när jag väl hittat fram rätt sorts verktyg :) fick använda 3 olika sorters verktyg bara för komma åt så jag kunde få lös 4 muttrar som höll huvudstrålkastaren :) men de gick bra iaf å min nya fina torkarmotor fungera :) yay :) så nu har jag en bil som har fungerande torkare på lyktorna igen efter ett antal år icke fungerande :) lite blodvite å lite flagade naglar men de gick bra ändå :)

började ju även lacka Rolfs nya fälgar till 240n, men dom fick ta å putsas lite till på när man såg att på vissa ställen ville inte riktigt den gamla lacken göra som man ville när den ville lossna å jag ville att den skulle va kvar :) men men, dom börjar iaf bli klar så man kan lämna ner dom å däcken till affe nån dag så Rolf har sommardäck till sin bil :) men vi har inte fått på sommardäcken på min bil än heller, men de behövs ju faktiskt inte om man har nattfrost fortfarande å de e de ju här, så här blire nog vinterdäck på iaf 1 vecka till skulle jag tro :)

Inga kommentarer: