25 april 2011

Då var baljorna lagade på 240n :) så nu borde de inte gå in så himla mycke fukt i bagageluckan längre å de e ju jättebra :) + att de e lite mindre risk att nått försvinner ur dom 2 stora hålen :) Så nu e allt svart å fint, nu ska bara golv byggas åsså hatthyllan fixas till :) ska se om vi kan få tag på 2 ovala högtalare idag som kan passa i dom hålen som någon så fint "karvat" upp i hatthyllan så man täcker de, för annars måste jag försöka laga de som då någon förstört... men de ska väl gå isf de å :)

ska iaf börja skola i slutet av juni å lära mig göra fiiiiiiina naglar :) de ska bli riktigt kul :) så 23/6 drar jag ner till Malmö å är där till slutet av juli, Rolf kommer ner till sista veckan som är så får jag åka bil hem ist :) Men de ska bli intressant med en hel månad ensam i malmö :) Hoppas de e intressant folk på kursen å som kanske inte kommer ifrån malmö så man har nån att umgås med under tiden man är där nere, annars får man väl se vad jag hittar på... Om man kanske kan hitta nån att våldgästa lr umgås med :) Men de blir säkert bra, de tror jag nog :)

Inga kommentarer: