10 maj 2009

Tävling :)

Ja varför skulle man vilja ha en sån här dator?
Kanske för att den är helt underbart söt och vacker :) Vivienne Tam har designat denna söta HP Laptop och jag hade väldigt gärna velat haft en sådan här :)
Ja kanske inte så mycket för min skull, utan mer för Rolf som verkligen älskar rött och har alltid velat ha en röd Laptop :) Blommorna utanpå gör den ju bara helt och hållet ännu mer vacker :)
Men sen så skulle ju även denna dator vara perfekt att ha när vi är ute och reser, min 5 år gamla HP laptop (eller är den kanske t.o.m. 6 år?) är väldigt stor och tung och inte speciellt smidig att ha med sig vilket gör att den oftast får ligga kvar här hemma, men sedan så skulle den även matcha mina tigerliljor på benet och mina kommande orkidéer på armen :)
http://blogg.stureplan.se/hibbs/ Här kan du hitta tävlingen till den underbart vackra datorn hos Anna Hibbs :)

Inga kommentarer: