07 maj 2009

Mjurf :)

Jag har tråkigt....

Börjar iaf känna mig lite trött å har fortfarande lite huvudvärk kvar från min migrän från igår, men det känns iaf som om den kommer ge med sig tillsist... Skulle jobba 7.45-19.00 igår men det blev 7.45-11.00 ist för jag klarade inte av ljuset å lukterna... Fick en selleri i kassan å efter de så mådde jag inte så bra... det luktar för starkt å intensivt helt enkelt...

Men men... Vad har man gjort idag då? När vi hade vaknat så åkte vi till fyndlagret med ett par stolar vi hade extra här hemma å fick lite pengar för dom :) sen åkte vi till China Boxen å åt buffé :) va gott :) Sen till Rusta å handla present till pappa och även lite solcellslampor upp hit till gården som jag sen va å satte ut :) de blev skitsnyggt om jag får säga de själv :) Vi har ju en stenkant runt våra gräsmattor hela vägen från vägen och upp till huset (ja alltså, gräsmattan är ju typ upphöjd eftersom huset ligger i en slänt) å då satte jag sånna lampor med typ 2-3m mellanrum :) så det sitter 5 st på nedre delen å 5 på övre delen, så det sitter ju såklart inget vid infarten till garaget :) Men jag var ut å tittade nu för ett litet tag sen å allt lyser så fint :) ser helt perfekt ut jhu :) Nu skulle ju bara vädret kunna bli lite mer perfekt.... När vi åkte hemmifrån i morse så var det strålande solsken, ja klockan va typ 11... när vi kom hem runt 13 så var det grått å halvkallt ute. När Rolf åkte till jobbet strax efter 14 så fick jag ha jacka för att det var väldigt kallt å blåsigt då.... å sen efter de så har det spöregnat lite till å från.. me not like.... men det blir nog bättre snart :)

Men sen efter de så har jag inte gjort så mycket, mest suttit vid datorn å tvn resten av dagen...

Ska iaf upp å jobba imorrn. 10-21.30 har jag så de känns ju som om jag har kundtjänststängningen... mjurf... skulle hellre ha en hel dag av att bara sitta i kassa faktiskt :) men man får väl se imorrn vad som finns på schemat :)

sen vad som händer i helgen vet jag inte :) är det bra väder så skulle väl Rolf börja med golfen :) å de skulle jag ju iof kunna hjälpa till med :) det första som ska göras är väl att slangar å sånt ska bytas, å sånt kan jag ju göra iaf :) ja åsså ska vi väl kanske försöka sätta för hålet på de nya frontröret på clion å :) så låter de inte lika mycke racerbil :)

Men nu så ska jag nog försöka sova känns det som iaf :) Rolf borde komma hem om typ 1-1,5 timme lr nått sånt skulle jag tro, å jag ska upp 8.30 hade jag tänkt, så de kan nog va dags att jag sussar lite :) lr nått sånt :)

Gonatt iaf :)

Inga kommentarer: