13 oktober 2007

Hitflyttade småmonster :)

Nu har dagen som jag väntat på så länge kommit :) Kattmonstren har flyttat hem till oss :) jag e jätteglad över de, men Pyret är mindre glad.... dom fick umgås i 3 timmar innan småbusarna fick nattas och hon va inte så jätteglad över hela upplevelsen... Hon har morrat å fräst en hel del kan jag lova... å mest suttit under sängen å sett sur/lessen ut.... men de blir väl bättre får jag hoppas :) ja menar, småbusarna e ju så söta å snälla :)

dom har hittat sina leksaker, klättrat en massa på sin klätterställning, undersökt hela sovrummet och klädkammaren å strosat runt å sökt rätt på saker :) enda dom inte gjorde på hela tiden som jag sett är ätit å vart på lådan, men de kommer väl när dom är ensamma å vet att Pyret inte kan komma å smyga sig på dom :)

Så får man väl se hur Pyret sköter sig under natten å nu när hon har sandlådan i vårat sovrum ist å all sin mat där ist för i klädkammaren där hon alltid har den. Men hon har varit å kollat in iaf vart allt är så de ska väl funka får man hoppas :)

Så bättre lycka imorrn känns de som iaf :) å förhoppningsvis mindre hål på Pyret :)

Inga kommentarer: