23 juni 2011

Malmö :)

Ja då va jag nere i Malmö då :) å jag lyckades ju komma undan regnvädret som fanns hemma :)

Första flyget ner till Sthlm såg man inte mycket utefter vägen... fanns väl nått ställe ibland där man kunde se lite grågrön skog under alla moln.... men mellan Sthlm å Malmö så var det strålande solsken och stora fluffiga moln :) å här nere så var de varmt å skönt och soligt å fint :) så de kan man ju inte klaga på direkt :)

Sen får man väl se vad Ulla och Berne har tänkt att hitta på med mig imorrn, vet bara att nånting börjar kl 12 så dom skulle hämta mig 11.30, men vad eller vart man ska va, de vet jag inte :) Men de visar sig :)

Ja nä nu ska jag nog joxa vidare är å se om jag får till nått bland alla mina kläder å allt sånt, är lite rörigt för tillfället om man så säger :)

Inga kommentarer: