20 maj 2011

1 månad kvar nu tills jag drar ner till Malmö :)
längtar faktiskt :) ska bli riktigt kul :)

har nyss fått hem en massa tippar som jag sitter å dekorerar å har mig på å dom blir ju riktigt snygga tycker jag iaf :) får väl se om jag tar nån bild på nån av dom lr så, men lär ju komma upp nån bild när jag är i malmö å har mig :)


Men iaf... imorrn ska vi iaf på bio :) Pirates of the Caribbean on Stranger Tides i 3D :) Ska bli sååå kul :) jag har velat se den här filmen ett bra tag nu så de ska bli trevligt :)

Annars händer de inte mycke alls här hemma, måste ta mig i kragen å gå ner i spackla väggarna i matkällarn nån da så man kan få de klart där nere... annars får jag ta mig i kragen å gå ut nån da å börja slipa på lacken på min bil :) får se vilket jag gör först :) måste göra nått iaf innan jag åker söderut :)

Inga kommentarer: