26 juni 2009

Michael Jackson är död :(

Har alltid gillat Michael Jacksons musik, har nästintill alla hans skivor (saknar nån av de senaste).
Men det var ju synd lixom att han skulle gå å dö nu precis innan hans konserter i London skulle vara. Hade ju tänkt att när man då ändå skulle vara i London så kanske det fanns en chans att man skulle kunna höra lite musik på kvällarna, men så bli det ju då inte :(

Men jag har ju iaf haft turen att få se han på hans senaste konsert. HIStory konserten i Göteborg -97 :) Dock är ju de många år sen, men man har iaf många bra minnen därifrån :)
Här kommer iaf en bild ifrån HIStory konserten :)

3 kommentarer:

Yakumo sa...

Det är ju helt trasigt, han kan ju inte bara dö precis innan comebacken.

Jag börjar förstå hur våra föräldrar kände sig när Elvis dödde. MJ är/var ju våran generations Elvis.

Tack för allt MJ !!

Katarina Ullfors sa...

Ja exakt...

Victoria sa...

Jo, jag vet inte vad jag ska säga, men ja, tragiskt är det.

Jag gillade ju dock honom mer förr, min mamma gillade honom också, då runt när Black or White skivan typ släpptes.. och låtar däromkring.. men ja, jag har inte brytt mig så mycket på senare år efter det..

Men ja, tragiskt är det ju iaf.. han var ju speciell..