25 mars 2009

HerStyler :)

Jag gillar verkligen min HerStyler som jag köpte i Helsingfors :) Rätt billig sak faktiskt med tanke på att jag betalade bara 100 Euro för den :) Och pris på internet och andra ställen är 200 Euro eller £150 :) Me like :)

Helt underbar sak igentligen :) Den kan göra platt hår rakt, lockigt, böjt åt vilket håll man vill, å samma gäller för lockigt hår :) Den värmer håret och frigör vattenånga ifrån håret och sen formar man hur man vill :) skitenkelt :)

Mamma fixade mitt hår med den till bröllopet och dagen efter för bröllopsbilderna, jag gjorde det själv idag inför jobbet imorrn så jag har lite volym i det hela (ja mitt hår e mer rakt än okokt spagetthi) :) ordentliga lockar håller typ 6-12 timmar utan spray i håret, men det får volym som håller tills man tvättar håret :) Jag är iaf helt såld på den :)

3 kommentarer:

Victoria sa...

Låter grymt bra :)

Det blev verkligen fin volym på håret, du har använt den på den bilden du har i bloggen va? presentationsbilden?

Tjusigt :)

Victoria sa...

Oj, en liten sen grattishälsning till mamma din, såg jag också i kalendern. Hälsa och gratta! :)

Katarina Ullfors sa...

Jäpp, det är den som e på bilden :) Ska hälsa till henne :)