27 januari 2009

Frisör :)

Har faktiskt varit å bokat en tid hos frisören idag jag :)
Har själv bara varit hos frisör å klippt mig 1 gång tidigare vad jag kan komma ihåg å då gick jag i 1an på gymnasiet, så de va ju typ 99-00 nått sånt :)

Men nu har jag en tid till den 9 Mars för att klippa, färga och slinga håret :) Hur lång tid de kommer å ta har jag ingen aning om, inte heller va de kommer kosta, men de e väl ganska skit samma om man kan vara lite fin i håret tills man ska gifta sig :)

Annars har det inte hänt så mycket... sitter fortfarande å väntar på något sorts schema ifrån SF, har ju schema på Coop fram till mitten/slutet av februari, men sen får man väl se vad man får på schemat :)

Ska fortsätta titta lite på tv nu å ska väl ner till mamma å pappa sen lr nått sånt :) får se vad jag hittar på ikväll :)

3 kommentarer:

Victoria sa...

Åh, vad kul, vad fin du kommer bli, finare menar jag :D

Kul att bli ompysslad och sådär :)

Yakumo sa...

Jo jag vet men jag är inte känd för att följa sådan saker.

Yakumo sa...

Ja typ halloween helgen brukar den väll komma =) läste ett ev läkt dokument idag. eller ja ett misstag som antingen är ploten för saw 6 elelr för spelet saw. för saw5 kom på xbox live häromdagen och ploten som stod där var inte handlingen till någon av de existerade filmerna .. Info finns på bloody-disgusting.com