31 januari 2008

Ming Palace

Ja så då har man äntligen varit på Ming Palace å ätit å då :)

Vi va där ikväll med jobbet :) Jag, Erika, Patrik å Madde :) va riktigt trevligt, ja å gott å :)

Vi har ju varit på g ett bra tag att gå ut å äta å så, men de kommer ju alltid upp en massa annat så de har aldrig blivit tid, men nu hade vi bestämt dag å tid å allt sånt så nu blev de av, så då passade vi även på att ha lite möte å så :) Va väl mest maten vi va där för, men de va riktigt trevligt :) Åt förrätt, varmrätt å efterrätt :) så nu e man riktigt mätt å belåten :)

Sen fick både Madde å ja varsit Goyada presentkort på 500:- för att vi är så duktiga å hjälper till å ställer upp när vi än behövs å så, ja åsså lite försenad julklapp å så oxå då, så de va ju riktigt trevligt :)
I höstas så fick vi varsit SF presentkort på 200:- å varsit Rikspresentkort på 250:- :) så de kan man inte klaga på direkt, de kallar jag bra arbetsgivare :) Kan vara svårt att hitta bättre tycker jag iaf faktiskt :)

Nä så nu har jag väl snart planer på att gå å lägga mig å titta lite på tv, har ju inte vart hemma så länge än ikväll, har mest hunnit natta katterna, borsta tänderna å sitta här vid datorn ett par minuter typ :)

Men så då får man väl ta å säga god natt då :)

2 kommentarer:

Victoria sa...

Mysigt att vara ute och äta :D

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack