20 september 2007

Veterinären :)

Dåså, då har man vart till veterinären idag då med 3 busar för att vaccinera dom :) så nu är det alltså 3 veckor kvar tills vi får hem småbusarna :) Längtar verkligen efter de :)


Enda man funderar över är ju hur Pyret kommer ta de hela, om hon blir glad å gillar dom på en gång eller om hon tycker att vi är oförskämda....


Var ju iaf tvungen att grundvaccinera Pyret eftersom vi inte riktigt vet om hon ens har fått nån sån vaccination och hon e ju 4 år nu snart (hon blir stora damen i mitten av Oktober) så hon borde få småmissarna i 4 års present skulle jag tro faktiskt :)


Så nu sitter man vid datorn med en slö katt liggandes på benen ige
n :) hon ska alltid göra de :) Sätter man sig vid datorn så kommer hon å lägger sig ganska så på en gång faktiskt :) Det är faktiskt ungeffär samma stil på henne på bilden längst ner som när hon ska ligga i knäet på mig :)


Tror nog hon å Jadis kommer gå bra ihop :) dom är ganska lika varandra i stilen :) men hur det kommer gå med Sir Väs vet jag inte eftersom
han är så mycke mera skygg än vad Jadis är. Men förhoppningsvis blir han mindre skygg när han är ifrån sin mamma :) han skulle man nog nästan kunna kalla för morsgris faktiskt *S*


Visst är alla så gulliga? Måste ju iof snart knäppa några nya fina bilder på Pyret, å kanske några nu när Jadis och Sir Väs har blivit ett par veckor till äldre :) Man ser ju riktigt hur stora dom börjar bli :)

1 kommentar:

Victoria sa...

Jättekul att se kissarna och jätteroligt att du har en blogg. Jag ska lägga till den i min lista över bloggar på min sida :)